أخبار الرياضة

لقاء الخميسي ترد علي المتنمرين علي زوجها محمد عبد المنصف

علقت الفنانة “لقاء الخميسي ” وهي زوجة حارس المرمي “محمد عبدالمنصف “ا على التنمر الذي تعرض له في وقت مؤخرًا.

وأضافت الفنانة ” لقاء الخميسي “من خلال تطبيق «زووم» أثناء برنامج «كلمة أخيرة» و الذي تقدمه الإعلامية” لميس الحديدي” على شاشة «ON»: «أن التنمر على أوس أوس موجود منذ مدة 16 عامًا من يوم ماعرفته ولم يكن حينها متوفر منصات إلي السوشيال ميديا بس،و كنا بنسمعه حينها في الملعب أو من خلال رسائل نصية لكن مع مرور الوقت ،و ترك زوجي إلي نادي الزمالك والإنشغال في حالة من الهدوء ،بعد انتهاء التوتر المعوق إلي الإنجاز».

التنمر والسوشيال ميديا :

وإستكملت: «مع الوقت انتقل التنمر إلى منصات السوشيال ميديا في كل مكان وعلانية ودلوقتي هو راجل عنده أولاده وعيلته وبطبعة أقوى وأهدي من أنه يرد وكان بيقول أنا مش مهتم، كبري دماغك وأقفلي ودنك ، بس أنا الصراحة مش بقدر أسكت».

وأوضحت إن هناك ” أن لازم الناس تتقبل الآخر حتى لو كانوا بيحبوه لأنه مفيش أي داعي للخروج عن الحدود المسموحة ولو أنت كمتنر كارهه ،هتلاقي ناس تانية بتحبه ،وفي نفس الوقت لازم تحترموا عيلته ومشاعرهم».

وأشارت الفنانة ” لقاء الخميسى “أن «أوسا كان بيتعرض إلي الشتايم داخل الملعب وكنت بسمعهم ومع ذلك كمل، وأعتقد إن أوسا لما راح إلي وادي دجلة شهد حالة من الإحترام و الهدوء من قبل المدربين الأجانب و الإدارة ولازم تشوفوا الفيديوهات اللي عاملينها المدربين ليه ،والثقة إلي إدوهاله وإن دلوقتي هو رجل صاحب تحدي لايفرق معه الأقاويل ولاالعمر ».

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *