الفن والترفيه

الرد الأول من تامر حسني علي احيائه لحفل زفاف آية مكرم

رد الفنان “تامر حسنى”علي حضوره حفل زفاف البلوجر “آية مكرم”، علي فيديو مفاجأة العروس، بتنكر كمصور صحفي وأضاف  ان آيه بنت محترمة و ناجحة  وطموحة، هى  من محبينى وهى طفلة، وكان بيجيلى رسايل منها وهي صغيرة وكانت أمنيتها إنى أغنى بفرحها، وبعتتلى من فترة إنى مثل أعلي وبتستمد طاقة ايجابية منى  بتفرحها وبتنجح بيها”.

وقال تخيل إن تجيب مثلك الأعلي في فرحك بسبب المقدرة الفنية، بسبب ان دا صدق طاقتك اللى وصلته بحروف صغيرة، وقمت بالغاء  ميعاد مهم عندى من أطراف أخرى، حتي تأتى الظروف وتساعد، وأصبح فاضى الساعة، والذهاب الي مقابل لفرحة آية الطفلة اللى كبرت.

رد آية مكرم

وخرجت”آية مكرم” البلوجر، عن صمتها من أجل الرد على الهجوم الذي تعرضت له بعد انتشار مقطع فيديو من حفل زفافها، الذي فوجئت من خلاله بالنجم” تامر حسني”، والذي تصدر الي مواقع التواصل الإجتماعي، و رد فعلها الذي أثار الي الجدل، خاصة بلقطة دفعها الي طفلة صغيرة من المسرح.

وقامت  آية بالنشر علي حسابها بموقع “انستجرام”، فيديو يوضح  تدافع  العديد من الحضور على المسرح، مبينة تفاصيل رد فعلها، قائلة أن الفيديو ده أكبر دليل وحابة ان الناس تركز  على الهجوم اللي حصل على الاستيدج، من ناس و مصورين  كتير، ولما شفنا المنظر إنه هيمن قولنا لبنت أختي تنزل بسرعة.

واستكملت شوفوا  واتفرجوا  واحكموا بنفسكوا  لو شوفتي بنتك بمكان عليه هجوم كده هتعملي إيه، دي بنت أختي واني خايفة عليها أكتر منكوا، وأظن ان الفيديو أثبت ده.. و ركزوا هتلاقوني اني قولتلها انزلي بسرعة، وأيمن قالها كده وإيده باينة، وهو بيشاورلها”.