الفن والترفيه

شاهدوا.. أسما شريف منير تحذف صورها بالمايوة “انجرفت وراء الدنيا اللي مش باقيه”

أسما شريف منير تتصدر ترند جوجل بعد حذف صورها بالمايوة

تصدرت أسما شريف منير ترند بحث جوجل في الساعات الأخيرة الماضية، وهذا بعد قرارها بحذف بعض صورها بالمايوة التي نشرتها أمس الثلاثاء، من خلال حسابها الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي الخاص بنشر الصور والفيديوهات الشهير “إنستجرام”، وهذا بعد أن استقبلت العديد من التعليقات السلبية من قبل متابعيها.

أسما شريف منير تبرر لمتابعيها السبب وراء وضعها صور بالمايوة على إنستجرام

وتحدثت أسما شريف منير في منشور جديد وضعته على “إنستجرام”، قائلة “مسحت الصورة اللي فاتت و قلت انزل دي بس عشان ساعات شيطاني بيغلبني زي باقي البشر وساعات بحس بذات بعد ما خسيت اني عايزة البس لبس حلو وبناتي كده وافرح اني بقي شكله حلو عليا بس الصح صح مش هقاوح”.

واستكملت قائلة “أنا اصلاً مش بحب البس لبس مكشوف في العادي بس انجرفت وراء الدنيا اللي مش باقيه، فهقاوم الاحساس ده وهركز مع نفسي و في لبسي اكتر وهحاول انقي لبس يكون معتدل وحلو عشان اشجع نفسي و البنات اللي يتابعني انهم يلبسوا لبس حلو في نفس الوقت مش مفتوح، مش عيب ان الواحد يعترف بغلطه و طول الوقت يحاول انه يبقي احسن، وبشكر المتابعين اللي لفتت نظري بطريقة ذوق”.

وانهت البوست قائلة “كل سنة وأنتم طيبين وحبايبي ودعمي، ربنا يفرح قلبنا كلنا و يهدينا، بحبكم”، وهذا جاء بعد حصولها على الكثير من التعليقات السلبية التي عبرت عن استياء الكثيرين من ظهورها به.