الفن والترفيه

إيمان السيد ركبت التريند بسبب الزواج: مش عايزاه نكدي

تصدرت اليوم الإثنين الموافق الثاني عشر من شهر يوليو الجاري، الفنانة إيمان السيد، تريند محرك البحث الشهير جوجل، وذلك بعد حديثها عن الزواج في بوست عبر صفحتها الرسمية والخاصة على فيس بوك.

حيث نشرت الفنانة إيمان السيد، بوست عبر صفحتها الرسمية والخاص على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك تحدثت في عن الزواج، وأنه ليس هدفها في الحياة وأن هناك مواصفات معينة لا بد أن تتواجد في شريك حياتها.

مواصفات شريك حياة إيمان السيد

وكتبت إيمان السيد، عبر حسابها على فيس بوك: أنا بتضايق لما حد يكلمنى فى موضوع الجواز ويقعد يقول لى معلش وكل شىء نصيب وكله بأوانه والـ24 قيراط وكدا، لأن ببساطة دا اختيارى.. يعنى تخيل مثلا لو أنا عرفت أنك شخص نباتى وفجأة قعدت أقول لك: لا إله إلا الله ماتزعلش كل شىء نصيب ومين عارف يمكن بكرة شايل لك تلاتة كيلو بوفتيك، أظن مش منطقي..

وفي لقاء تليفزيوني مؤخرا لها، كمشفت الفنانة إيمان السيد عن مواصفات شريك حياتها قائلة: مبقاش فيه صفات معينة كل ما الواحد بيكبر تفكيره بيختلف وأهم حاجة فى الموصفات يكون تفكيرنا قريب من بعض، ويكون إنسان كويس والراحة النفسية ومبحبش النكدى ومش شرط يكون كوميدى، ودائما بقول لو دمك خفيف متعرضتش على إرادة ربنا، وطول ما اللى قدامى إنسان حقيقى، وعلى طبيعته بيوصل لقلبى.