الفن والترفيه

حورية فرغلي تطمئن جمهورها بالكشف عن وجهها لأول مرة بعد العودة لمصر ..فيديو

كشفت الفنانة” حورية فرغلي “عن وجهها في أول مرة من بعد عودتها إلي مصر من الولايات المتحدة بعد إجرائها ل4 عمليات تجميل، موجهة الشكر إلي الجمهور الذي دعا لها علي مدار هذه السنوات منذ بدء معاناتها بعد كسر أنفها.

وأوضحت “حورية فرغلي”، من خلال حوارها علي تطبيق «زووم» مع برنامج «تحت الشمس»: « اللهم لك ألف حمد وشكر وده بفضل دعاء الناس ليّا ،والحمد لله أنا دلوقتي شكلي أحسن بكتير طبعا، وبقيت أشم دلوقتي أكل وبقيت أجوع والحمد لله».

على الهواء.. الفنانة حورية فرغلي تكشف عن “وجهها قبل شفائه” بعد ٤ عمليات تجميل ناجحة

على الهواء.. الفنانة حورية فرغلي تكشف عن “وجهها قبل شفائه” بعد ٤ عمليات تجميل ناجحة #تحت_الشمس#رمضان_بطعم_زمانشاهدونا علي تردد 12053 رأسي

Posted by ‎قناة الشمس‎ on Tuesday, May 4, 2021

وطلب منها مقدم البرنامج أن تطمئن جمهورها بعد الجراحات التي قامت بإجرائها ، فقامت بالكشف عن وجهها في أول مرة من بعد عودتها إلي مصر من أمريكا، موضحة : «أنا لسه وارمة شوية، بس أنا حابة أطمن الناس إني بقيت أحسن ، شكرا إلي كل اللي دعموني».

رحلة علاجها

مرت من خلال رحلة علاجي على بلاد كتيرة أوي،مثل بريطانيا و النمسا و فرنسا والدنمارك  والسويد  وغيرها،حتي وصلت لأمريكا».

واستكملت عملت 11 عملية قبل ما أروح أمريكا، وكتر العمليات طبعا بوظت الدنيا أكتر.. والدكتور قالي لازم أقعد بامريكا 4 شهور لأني عملت العملية  في 4 مرات».

وأردفت في الـ4 شهور ، كنت باخد جلسات أكسجين كل يوم، لأن الدم مكنش بيوصل إلي المناخير.. أول عملية أخدت وقت 11 ساعة تقريبا، وكانت أكثرهم ألم ، والاتنين اللي بعدها كان ألمهم عادي، والرابعة ودوني للمستشفى أكتر من مرة لأنهم مكنوش لاقيين العروق في جسمي خالص».

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *