الفن والترفيه

حنين حسام خارجة من السجن مكتئبة وبتطلب من متابعيها الدعاء لها

فتاة التيك توك الشهيرة حنين حسام وجهت عدد كبير من الرسائل الخاصة بـ متابعيها من خلال حسابها الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي الخاص بتبادل الصور والفيديوهات الشهير “إنستجرام”، وعبرت فيها عن حالتها النفسية السيئة وهي التي تعيشها في الوقت الحالي.

حنين حسام تطلب من جميع متابعيها الدعاء لها بسبب مرورها بأزمة نفسية

من الجدير بالذكر أيضاً أن حنين حسام قامت بكتابة من خلال خاصية القصص المصورة “ستوري” قائلة “في مرحلة، الإنسان ممكن يوصلها اسمها مبعيطش بعيني بقلبي بروحي، عارفين أصعب وجع وجع الروح، خاصة لو جاية بسكوت زي حالتي، الوضع ده ربنا ما يكتبه على حد”.

واستكملت قائلة “أنا بدون سبب وبدون داعي مش عارفة أوصف احساسي بس اللي أعرفه إنه صعب أوي، كأن في كلبش مطوق نفسك بتتنفس بصعوبة، محدش ضايقك بس أنت مخنوق، محدش عملك حاجة، بس انت مش طايق نفسك، نِفسك تعيط بس مش عارف، في ناس عاوزة تطمن عليك أنت مش قادر حتى تفتح المسج، أنا ربنا يعلم بشعوري يا جماعة، عشان كده نفسي الكل يدعيلي بس مش أكتر، الدعوة دي هتفرق معايا أوي”.

كما أنها منذ أيام فاجأت جميع متابعيها بشكل جديد حيث أنها ظهرت في جلسة تصوير بتاج وروب أبيض، وكأنها عروسة تستعد للزفاف، والتاج لونه فضي لامع على شعرها المنسدل على كتفيها ووضع ماكياج كامل، وعلقت على الصورة قائلة ” كن جميلا مع الكل.. هناك لحظات وداع ليس لها وقت”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *