الفن والترفيه

انهيار منة عبد العزيز في أول ظهور لها بعد الانتحار “محتاجة حنان أم وأب”

فتاة التيك توك منة عبد العزيز خرجت منذ أيام في لايف صادم مستخدمة صفحتها الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي الخاص بنشر الصور والفيديوهات “إنستجرام”، وهي تحاول الإنتحار وسط حالة من البكاء والإنهيار الشديد ولكنها فشلت.

أول ظهور لفتاة التيك توك منة عبد العزيز بعد محاولة انتحارها وسط بكاء شديد

قررت منة عبد العزيز بعد محاولة انتحارها الفاشلة أن تخرج عن صمتها وتتحدث إلى جميع متابعيها عبر انستجرام، وقامت بنشر فيديو مدته حوالي نصف ساعة وظهرت بيدها مربوطة وتحدثت قائلة “وحشتوني في ناس فاكراني مت بس أنا على قيد الحياة والحمدلله لحقوني، بس أنا تعبت، واتخنقت معرفش ليه لحقوني بس الحمد لله”، كتبت تعليق على الفيديو قائلة “ادعولي”.

ثم استكملت حديثها بصوت مرهق قائلة “في ناس كتير كانت زعلانة عليا، فأنا قلت أنا لازم أطلع عشان اطمنكم عليا، أنا بخير وباخد العلاج كويس، بس يا ريتني كنت مت أحسن من كل ده.. في ناس قالت لي إني بعمل كده fake أو عشان آخد الترند بس لا كان نفسي أموت”.

وهي ظهرت بيدها مربوطة بسبب محاولة الانتحار حتى ترد على كل من اتهمها بأنها قامت بفبركة هذه المحاولة، وهي كانت تريد أن تكون الترد، ثم أظهرت جرحين في يديها وفيهما خياطة، وقالت وهي تبكي “أنا محتاجة حنان ام واب ومحتاجة رعاية لنفسي وبيت اقعد فيه، ومحتاجة اكون زيكوا كلكوا”.

وأكملت قائلة “اللي مضايقني ان كل بتوع التيك توك بيقدموا اللي انا بقدمه بس انتوا مش بتيجوا غير على الغبان اللي ملوش اب وام وتدسوه، وبتتريقوا عليا ومبتغيرش جزمتها طيب هغيرها منين انا بلبس الهدوم باليومين اغسله والبسه انا معيش فلوس، ولو جالي طقم واحد ببقى فرحانة”.

وتحدثت عن حياتها “عندي صاحبي لو في اخر الدنيا بيجيلي انا بصرف منه لو محتاجة اي حاجة بتجيلي، ومش بنت لا ولد عشان البنات مبقتش تتعاشر.. انا قلت اللي في نفسي انا محتاجة دعوتكم جنبي، انا لو هاكل تراب مش هعمل حاجة حرام”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *