الفن والترفيه

شاهدوا.. خناقة ضرب نار بين حمو بيكا وحسن شاكوش

مغني المهرجانات حمو بيكا قام بنشر فيديو بث مباشر له من خلال صفحته الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي الخاص بتبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، وتعتبر من أكثر الفيديوهات التي حصلت على نسب مشاهدة كبيرة وعالية.

خناقة بين حمو بيكا وحسن شاكوش

قام بيكا بمهاجمة مغني المهرجانات الشهير حسن شاكوش ولكنه لم يقوم بذكر أسمه، خلال تحدثه عن المهرجانات الأكثر رواجاً وبحثاً لعام 2020، وأنه يقوم بنسب النجاح له فقط، ولكنه لم يقوم بذكر أسماء المشاركين في العمل معه مثل كلاً من عمر كمال وحمو بيكا.

أكد بيكا في البث المباشر قائلاً “بدون ذكر أسماء غير الناس الجدعة في سنة 2020، تم البحث على جوجل أكثر أغاني منتشرة، ومنها عود البطل عمر كمال وبنت الجيران عمر كمال.. شمس المجرة عمر كمال و حمو بيكا.. وأنا بيكا ماي لوف الفانز حمو بيكا”.

استكمل “لما تيجي تطلع تتكلم على الناس واحنا واكلين عيش وملح مع بعض، ومن قبل أي حاجة إحنا إخوات.. بس لما تيجي تقول النجاح لازم تحدد النجاح مين اللي عمله معاك.. أنت ظاهر للشعب المصري إنك أناني وبتحب النجومية لنفسك وبس.. خليك محترم وكويس”.

أوضح “أخونا عمر كمال لما سمع عن النجاح كتب إحنا نجحنا محدش مين.. فأنت أساساً حياتك غلط.. عاوز تحقق نجاحاتك لوحدك.. وريني نجاح لوحدك هتعرف تطلع بيه إزاي.. لما بشتغل بيبقي نجاحي ليا ومع فرقتي مش لوحدى.. هي دي المعلومة اللي كنت عايز أقولها للناس.. بعد كده أي حد هيقول كلمة مش على مزاجي أنا مش هسكت”.

https://www.instagram.com/tv/CIt5pBMAEpm/?utm_source=ig_embed

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *