الفن والترفيه

بعد ما فرج الناس عليها.. شوفوا شقيق ياسمين عبدالعزيز بيقول ايه

شقيق ياسمين عبدالعزيز وائل قام بنشر فيديو من خلال حسابه الشخصي على “فيس بوك” وهو يشرح فيه السبب وراء ما حدث بينه وبين شقيقته، وهي التدوينه الذي كان يريد من خلالها معرفة طبيعة العلاقة بينها وبين الفنان أحمد العوضي، وأكد أن الهدف الأساسي وراء تدوينه هو الإشاعات الكثيرة التي طالتها في الآونة الأخيرة حيث أن أخر إشاعة ظهرت هي زواجها مع فنان شاب سراً.

فيديو شقيق ياسمين يشرح فيه ما حدث

قام وائل عبدالعزيز بالتحدث قائلاً “ربنا يوفقك يا ياسمين وينجحك في حياتك.. أنا قسماً بالله ممكن أتكلمت بشكل يضايق فأنا أسف.. أنا كل اللى عاوزة أعرف طبيعية العلاقة دي إيه، لأن الكلام كان كتير جداً.. من النهارده اعتبريني برا حياتك وانتي حره في حياتك ومستقبلك، وربنا يوفقك”.

وأكد على أن الخلافات بدأت بعد عيد ميلاد شقيقته الأخير وهو الذي حضره أحمد العوضي وتم نشر صور لهم ووصفها بأنها غير لائقة وقال “جاءت فترة عيد ميلاد ياسمين ويوم عيد ميلادها نزلت صور بينها وبين الشخص ده، والصور ضايقتي وحسيت منها أن دي مش ياسمين.. كلمتها وقولتلها من أمتى بنعمل أعياد ميلاد بالشكل ده وبنزلها على السوشيال ميديا ودي مش طريقتك وأنا مستغرب لقيتها بتقولى محدش ليه دعوة وأنا مش صغيرة وحرة”.

استكمل وائل “أنا كنت خايف على شغلها وحاولت اتكلم معاها مرة واتنين ورفضت كلامي جداً، وأخوها الكبير عمل نفس الموضوع أرفض رفضاً باتاً واتقال له نفس الكلام وأتعمل بلوكات معاها”، وقال أيضاً “رسالتي اللي هاجموني على السوشيال ميديا، أنا لو بدور على الشهرة كنت استغليت أسم أختي ومعارفها وشهرتها من زمان، وكل الميديا عارفه ده، أنا رفضت الظهور في برامج بملايين ورفضت مداخلة مع وائل الإبراشي”.

Gepostet von Wael Abd Elaziz am Mittwoch, 4. März 2020

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *