الفن والترفيه

محمد محمود عبدالعزيز بياخد حق ياسمين من أخوها بعد خناقة العوضي.. شاهدوا

محمد محمود عبدالعزيز الفنان المصري قام بمهاجمة شقيق الفنانة ياسمين عبدالعزيز وهذا بسبب هجومه عليها من خلال مواقع التواصل الإجتماعي، وذلك بعد أن قامت بالإعلان عن ارتباطها بالفنان أحمد العوضي، وقام بإستعمال بعض الألفاظ الغير لائقة من خلال مواقع وصفحات التواصل الإجتماعي “فيس بوك”.

فيديو محمد محمود عبدالعزيز يهاجم شقيق ياسمين

كما أن محمد محمود عبدالعزيز قام بنشر فيديو على حسابه “إنستجرام” وعلق عليه قائلاً “ألف خسارة على الرجولة لما أخ بيتكلم عن أخته كده.. ياسمين بـ1000 راجل”، وقال أيضاً أثناء رسالته في الفيديو “أنا مش مصدق ومش فاهم إن في ناس بتعمل كده وأخوات بتفكر بالطريقة دي بالنسبة لي هبل”.

واستكمل حديثة قائلاً “ده هبل وفي مواقف تتحط تحت بند هبل والموضوع تحول إلى أننا بنفضح بعض وأخوات في بعض وبنتكلم على بعض، ونقول أي كلام في أي حاجة والسوشيال ميديا دمرت دماغنا لهذا الحد”.

وأيضاً قام محمد بتوجيه نقده إلى شقيق ياسمين عبدالعزيز قائلاً “اللى بيحصل ده ملوش أي علاقة بحاجة أسمها رجولة ولا أخوة ولا تربية وده خرج بره نطاق المنطق تماماً، وأنا مش مقتنع ولا مصدق اللي بيحصل خالص وأنا فاكر أهلينا زمان ربونا وعلمونا أننا نتكلم مع بعض بس ده اللي اتربي وده للأهل اللى ربت والمنطق بيقول اننا نقفل على بعض ونحل مشاكلنا جوا بعض ومنصغرش بعض قدام الناس واللي ملوش كبير بيشتري له كبير”.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *