الفن والترفيه

بالفيديو.. منى فاروق “أسفة للشعب المصري ومش لاقية شغل والحل إني أموت”

منى فاروق الفنانة المصرية ظهرت أمس الإثنين من خلال حسابها الرسمي على إنستجرام في بث مباشر، وقامت بتقديم الاعتذار الشديد لجميع الشعب المصري وعبرت عن حزنها الشديد من المعاملة التي تتلقاها العديد من الأشخاص والمجتمع، وهذا بسبب الأزمة الأخيرة التي تعرضت لها.

فيديو منى فاروق على إنستجرام

تحدث قائلة أثناء الفيديو “طول الوقت بتعامل إنى منبوذة في المجتمع وحضرت لدبي عشان اشتغل أي حاجة مش شرط التمثيل، أي شغل مش لاقية فرصة بقالي شهر قعدة في البيت ولا حد عاوز يتعامل معايا وحصل مشكلة زي أي حد فاهمة أنا غلطت وبعتذر”.

وتابعت حديثها قائلة “مهما حاولت أعمل قوية أنا مش قوية كفاية إني أعمل مش واخدة بالي طول الوقت، وأنا تعبت وعماله اتعامل إن الموضوع عادي وهو مش عادي، ومخنوقة أوي من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وعايشة ميتة، وكنت كل ما أنزل ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة، والنبي يتارب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده”.

واستكملت قائلة “كل الناس بتضايقني وأنا بخاف امشي في الشارع حد يضايقني ومحدش عايش الحياة اللي أنا عشتها، والحل إني أموت”، وقالت أيضاً خلال الفيديو “أنا أسفة للشعب المصري وأنا تعبانه من جوة اوي ومحدش عايز يديني فرصة ولا مخرج ولا ممثل ولا مطرب عايزين يدونى فرصة في التمثيل”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *